اعتراض

انسان خلق شده تا به سرنوشتش خیانت کند

اعتراض

انسان خلق شده تا به سرنوشتش خیانت کند

اعتراض

زندگی دو چیز به من آموخت: مرگ آرزو و آرزوی مرگ.

آخرین نظرات
سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۸۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ

پارس کردن

کم کم تبدیل به سگی شده‌ام که در اثر جفای روزگار پارس‌های وحشت آور و ناگهانی او ضعیف و همیشگی گشته‌اند. اگر پارس کردن را نوعی بیماری بدانیم من دچار نوع مزمن آن شده‌ام. برای شنیدن صدای پارس کردن‌های خود می‌بایست دستان خود را در گوش‌هایم قرار دهم، باشد که به حیات خود امیدوار گردم. هر گاه به چیزی اعتراض می کنم سریع مارک ناشکر بودن را به من می‌چسبانند غافل از این که عدم استفاده‌ی صحیح از استعدادها، خود بزرگترین ناشکری است. مرور خاطرات چند سال اخیر، افسردگی چند روزه برایم سوغاتی خواهد آورد. آینده هم که قربونش بروم چیزی از گذشته‌ﯼ عقیم شده کم ندارد. می‌گویند نیمه‌ﯼ پر لیوان را ببین اما محض اطلاع این انسان‌های خوش‌بین باید بگویم لیوان من مدت‌هاست که شکسته است.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۵/۱۲/۰۱
protester

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی